الأربعاء، فبراير ١٣، ٢٠٠٨

happy valentine



كل عام وأنت حبيبي
كل عام وانت بخير

كل عام وانت نصيبي

مهما في الدنيا يصير

كل عام وانتي حياتي

كل عام وانتي هواي

إحساسي انتي وساسي

دايم العمر معاك

انت السنة الا عشتها بعمري انا

و انت السنة الي فيها حسيت بالهنا

يومي انا في غيبتِك عني سنة

انت انا و انا بدونك من انا

كل الي راح من غيرك و كل السنين

كانت جراح و اليوم أفراح و حنين

انتي الحياة و انتي سنيني كلها

و الامنيات إلي عشتها عمري انا

يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد

يا عساها العمر كله لفرحة و الحب عيد

يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد

يا عساها العمر كله للفرحة و الحب عيد

باسم الهوا و العمر و الحب الاكيد

خليك معي نفرح بكل عام جديد

مهما يكون شايل غرامك في العيون

عنك انا مستعني يالقلب الحنون

أحلى الليال تجمعنا في الفرحة سوا

لو في الخيال أحيا معك لحظة هوا

حبِك خيال يكبر و يكبر كل عام

او الغرام في عمر مسك الختمام

يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد

يا عساها العمر كله لفرحة و الحب عيد

يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد

يا عساها العمر كله لفرحة و الحب عيد

انت السنة الا عشتها بعمري انا

و انتِ حياتي كلها و انتِ الهنا

انت السنة الا عشتها بعمري انا

و انتِ حياتي كلها و انتِ الهنا

انت السنة الا عشتها بعمري انا

و انتِ حياتي كلها و انتِ الهنا




ليست هناك تعليقات: